Potřebujete poradit? ❤️
Tady určitě najdete odpověď na svou otázku!
🛒 Trasování objednávky
Klikněte [zde] a sledujte cestu své objednávky.
🏡 Změna doručovací adresy
Pro změnu doručovací adresy nám napište e-mail na adresu kontakt@srandarky.cz a uveďte přesnou adresu, kam chcete nově zásilku doručit.
Pokud už byla zásilka vyexpedována (je již opatřena trasovacím číslem), doručovací adresu už bohužel nelze změnit.
V tomto případě se obraťte na zákaznickou podporu služby Zásilkovna:
Telefon: +420 216 216 516
E-mail: info@zasilkovna.cz
🔄 Změna nápisu/grafiky
Grafické vzory na našich produktech jsou pevně dané, tím pádem nemůžeme změnit design ani text.
🍩 Výměna hrnečku
Pokud je hrneček neporušený, rádi vám ho vyměníme. Prosíme vás, abyste nám produkt zaslali zpět na adresu:
Magyarország, 4482 Kótaj, Petőfi utca 120.
Ohledně proplacení částky za podání balíku nás prosím kontaktujte na adrese kontakt@srandarky.cz a připojte podací lístek či účtenku.
🚚 Jak dlouho trvá dodání?
Doručení trvá přibližně 2–4 pracovní dny, nicméně během vytíženějších období (např. Vánoce, Den otců, Den matek) se doba dodání může prodloužit až na 5–7 pracovních dní.
📦 Prosím o doručení na výdejní místo
V současné době doručujeme zásilky pouze na adresu, možnost doručení na výdejní místo momentálně není k dispozici. Omlouváme se.
❌ Přišel mi rozbitý hrneček
V tomto případě nám napište e-mail na adresu kontakt@srandarky.cz a detailně nám popište, o který produkt a jaký typ poškození se jedná. Nezapomeňte uvést číslo své objednávky (např. #4118-CZ)
⚠️ Přišlo mi něco jiného, než jsem si objednal(a)
V tomto případě nám napište e-mail na adresu kontakt@srandarky.cz a detailně nám popište, k jaké záměně konkrétně došlo. Nezapomeňte uvést číslo své objednávky (např. #4118-CZ)
😔 Zrušení objednávky
Pokud chcete zrušit svou objednávku, napište nám e-mail na adresu kontakt@srandarky.cz a uveďte číslo její identifikační číslo (např. #4118-CZ)